http://www.uefa.ir
پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

http://www.uefa.ir

  • vahid gholipor soleimani
  • پنج شنبه 21 فروردين 1393برچسب:, , 18:43

به گزارش یوفا: منصور پورحیدری در مورد پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل سایپا گفت: شرایط مسابقه به نحوی بود که کادر فنی‌، بازیکنان و همه اعضای تیم به اهمیت آن پی برده بودند. در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم.


وی در مورد به ثمر رسیدن صدمین گل آرش برهانی، خاطر نشان کرد: برهانی بازی بسیار خوبی انجام داد. او یکی از بازیکنان خوب و مثمرثمر ما در دیدار مقابل سایپا بود. او توانست یک گل بزند و یک پاس گل نیز بدهد. صد گله شدن او جای خود را دارد و یک آمار است، اما در کنار این مسئله برهانی یکی از روزهای خوب خود را پشت سر گذاشت.

پیشکسوت استقلال در مورد برنامه هفته بیست و نهم لیگ برتر و اعتراض استقلال به این مسئله خاطر نشان کرد: ما 13 فروردین در امارات بازی لیگ قهرمانان آسیا را داریم آن وقت 3 روز بعد در هفته بیست و نهم لیگ برتر روز 16فروردین مقابل فولاد خوزستان بازی گذاشتند. به نظر من این برنامه‌ریزی قبل از دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا انجام شده و آنها فاصله مسابقات ما را در نظر نگرفتند. در این شرایط وقتی بخواهیم به  اهواز سفر کنیم کار سختی داریم و باید مطمئنا بررسی جدیدی انجام شود.

پورحیدری در مورد جلسه امیر قلعه‌نویی و کارلوس کی‌روش برای رفع سوء تفاهمات، اظهار داشت: در این ارتباط نظری ندارم. اینکه یک مسئله را یک طرفه بیان کنید و سپس واسطه برای رفع سوء‌تفاهم قرار بدهید درست نیست.کی‌روش هر چه دلش خواست در مورد قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده بیان کرد آن وقت بدون روشن شدن مسئله بخواهیم همه چیز را تمام کنیم کار درستی نیست و من با آن موافق نیستم.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در ادامه در مورد اینکه چه پیشنهادی برای حل این مسئله دارد، گفت: به نظر من فردی که سرمربی تیم ملی یک کشور است نباید در مورد شخصی که سرمربی یکی از بزرگترین تیم‌های ایران و آسیا است اینطور صحبت کند. این مسئله باید مورد ارزیابی قرار بگیرد. به هر حال این مسئله به خود کی‌روش و قلعه‌نویی باز می‌گردد اما بنده موافق بیان اتهامات یک طرفه و سپس برطرف شدن آن به این شکل نیستم. یکی از اشتباهات فوتبال ما، فدراسیون، سازمان لیگ این است که اجازه دادند کی‌روش هر طور که می‌خواهد صحبت کند.

وی در پایان در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود، اظهار داشت: چرا که نه، همه تیم‌ها بازی‌های سختی در پیش دارند. آن حریفانی که پایین جدول هستند برای جلوگیری از سقوط و حریفان بالای جدولی برای کسب قهرمانی تلاش می‌کنند. این نشان می‌دهد کار ما سخت است اما  موفقیت دور از دسترس نیست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید