پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

MESSI

  • vahid gholipor soleimani
  • شنبه 12 مهر 1398برچسب:, , 23:40

 




برچسب‌ها:

عکس نوشت/ تعطیلات خانوادگی مسی در آرژانتین

  • vahid gholipor soleimani
  • سه شنبه 2 دی 1393برچسب:, , 21:1

عکس-نوشت-تعطیلات-خانوادگی-مسی-در-آرژانتین

وبسایت نود فوتبالی - لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا عکسی از خود در کنار دو تن از اقوامش در آرژانتین به اشتراک گذاشت.

به گزارش وبسایت نود، مسی اخیرا تعطیلاتش را در کشورش آغاز کرده است که به نظر می رسد اقوام از مصاحبت با او نهایت بهره را می برند.این عکس کنار یک استخر گرفته شده و مطمئنا مسی به فامیلهای درجه یکش خیلی علاقه دارد که چنین عکسی منتشر شده است

 

 

 

 

 




برچسب‌ها:

رفيق نيمه راه

  • vahid gholipor soleimani
  • سه شنبه 2 دی 1393برچسب:, , 20:43

رضا حقيقي مي‌خواهد برود. از پديده پيشنهاد دارد و انگار پول خوب هم به او مي‌دهند

 




برچسب‌ها:

حساب خالی و مشکلات مهاجم استقلال

  • vahid gholipor soleimani
  • سه شنبه 2 دی 1393برچسب:, , 20:21

محمد قاضی یکی از بازیکنانی است که طلب زیادی از استقلال و مدت هاست جلسات مختلفی با افشارزاده برگزار می کند تا شاید بتواند پول قرارداد سال گذشته خود را زنده کند

 




برچسب‌ها:

پرسپوليس در حال نابودي است و بايد کاري کرد

  • vahid gholipor soleimani
  • سه شنبه 2 دی 1393برچسب:, , 20:20

هافبک چپ تيم فوتبال پرسپوليس با ابراز گلايه از شرايط فعلي اين باشگاه گفت: پرسپوليس در حال نابودي است و بايد کاري کرد.

 




برچسب‌ها:

گزارش سايت AFC از بازيکن تيم ملي کشورمان

  • vahid gholipor soleimani
  • سه شنبه 2 دی 1393برچسب:, , 20:18

بازيکن ملي‌پوش تيم فوتبال استقلال از سوي سايت رسمي کنفدراسيون فوتبال آسيا معرفي و آناليز شد.

سايت رسمي کنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) در گزارشي به تمجيد از مدافع - هافبک راست تيم ملي فوتبال کشورمان پرداخته است که در زير آن را مي‌خوانيد:

بزرگ‌ترين جدال فوتبالي ايران و احتمالاً بزرگترين رقابت فوتبالي آسيا بين تيم‌هاي استقلال تهران و سپاهان اصفهان است، ديداري که هميشه حاشيه‌هاي خاص خودش را داشته و خسرو حيدري هم تجربه بازي را در هر دو تيم دارد.

حيدري در دو مقطع در استقلال عضويت داشته اما در فصل 11-2010 در نقل‌و‌انتقالات از اين تيم جدا و به سپاهان ملحق شد و فصل خوبي را با اين تيم سپري کرد. در همان فصل وي کمک شاياني به سپاهان براي رسيدن به قهرماني در ليگ برتر ايران کرد. با وجود موفقيتي که اين مدافع- هافبک با اصفهاني‌ها داشت بلافاصله در فصل بعد به استقلال بازگشت، تيمي که هنوز هم در آن عضويت دارد.

خيلي زود حيدري به استقلال کمک کرد تا به قهرماني ليگ برتر و جام حذفي ايران برسد. او نه‌تنها مدافع راست مستحکمي است بلکه در کارهاي هجومي تيم با حرکت در گوشه‌ زمين سلاحي خطرناک به شمار مي‌رود. خسرو بازيکني خطرناک در ارسال توپ از کناره‌هاست و همين ويژگي‌ها است که او را تبديل به بازيکني ارزشمند براي استقلال و تيم ملي ايران در کارهاي دفاعي و تهاجمي کرده است.

حيدري که تاکنون بيش از 50 بازي ملي در کارنامه‌اش به ثبت رسيده هنوز هم يکي از باثبات‌ترين بازيکنان ايران پس از ثبت اولين بازي ملي‌اش در سال 2007، به حساب مي‌آيد. او تاکنون در مسابقات قهرماني غرب آسيا، بازي‌هاي آسيايي، جام ملت‌هاي آسيا و جام جهاني با پيراهن تيم ملي بازي کرده است.

با وجود اينکه تيم ايران در همان مرحله گروهي جام جهاني 2014 از گردونه رقابت‌‌ها حذف شد، حيدري و هم‌تيمي‌هايش نشان دادند که قادر به رقابت با بهترين تيم‌هاي دنيا هستند. با وجود بازيکناني نظير ليونل مسي و آنخل دي‌ماريا، تيم ملي ايران حملات خطرناک آرژانتين را خنثي کرد تا اينکه مسي در لحظات پاياني آلبي‌سلسته را به پيروزي يک بر صفر رساند.

پس از پايان رقابت‌هاي جام جهاني، تيم ملي تنها يک بازي بازي دوستانه در رده ملي انجام داده که خسرو حيدري در برتري يک بر صفر ايران مقابل کره‌جنوبي، يکي از مدعيان قهرماني جام ملت‌هاي 2015 آسيا 90 دقيقه کامل بازي کرد.

اگر ايران موفق شود براي چهارمين بار به قهرماني در مسابقات جام ملت‌هاي آسيا که از ماه ژانويه 2015 در استراليا شروع خواهد شد، برسد حيدري به طور حتم نقشي کليدي در اين راه ايفا خواهد کرد.




برچسب‌ها:

کیوسک/ مسی و رونالدو در لباس پاریسن ژرمن

  • vahid gholipor soleimani
  • سه شنبه 2 دی 1393برچسب:, , 19:58


وبسایت رسمی برنامه نود فوتبالی -  روزنامه فرانسوی " فرانس فوتبال" در شماره امروز خود یک

سوال مهم را مطرح کرد:" چه کسی جایگزین ایبراهیموویچ خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، این روزنامه به تن بازیکنانی مثل مسی، رونالدو، لوئیز  سوارز، آنخل دی ماری و پل پوگبا پیراهن پاریسن ژرمن را پوشاند وپ احتمال داد که یکی از این پنج نفر جانشین ایبراهیموویچی شوند که قراردادش در سال ۲۰۱۶ با پی اس جی به اتمام می رسد.

این روزنامه انتقال مسی را "مشکل تر" از بقیه می داند چرا که قیمتش خیلی بالاست و پی اس جی  برای خریدنش باید ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون یورو بپردازد. فرانس فوتبال انتقال رونالدو را حتی در رویاهای پی اس جی هم بعید می داند و نوشت که رونالدو در رئال خوشحال است و هیچ دیلی برای جدایی او وجود ندارد، به خصوص آن که باشگاه رئال اکنون به طور کامل از این ستاره حمایت می کند و هم تیمی ها نیز در خدمت او هستند.

روزنامه فرانسوی انتقال سوارز را محتمل می داند، به خصوص اگر مهاجم اروگوئه ای نتواند در بارسا توقعات را برآورده کند. در نقطه مقابل فرانس فوتبال نوشت که پی اس جی برای خرید بازیکنانی مثل نیمار و دی ماریا تاخیر کرده است چرا که هر دو به باشگاه های دیگر ملحق شده اند و اکنون از زندگی جدید خود راضی هستند.

از میان گزینه های جوان نیز به ادن آزار و پل پوگبا اشاره کرده است که خرید گزینه دوم محتمل تر است به خصوص آن که یووه اکنون از جمع قدرت های برتر اروپا دور شده است.

 




برچسب‌ها:

در برنامه نود ديشب چه گذشت؟

  • vahid gholipor soleimani
  • جمعه 28 آذر 1393برچسب:, , 19:24

بررسي بازي‌هاي ليگ برتر، گفت‌وگو با حشمت مهاجراني، چاقو و قمه کشي در يک مسابقه فوتبال و فرار بازيکنان يک تيم از هتل در کنار مناظره حقوقي بررسي صلاحيت قانوني آيين‌نامه انضباطي فدراسيون فوتبال از مهم‌ترين بخش‌هاي برنامه نود شب گذشته بود.




برچسب‌ها:

عکس/برخورد گرم رونالدو و مسی با همدیگر

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 28 آبان 1393برچسب:, , 22:42

 

عکس-و-ویدئوبرخورد-گرم-رونالدو-و-مسی-با-همدیگر

 

وبسایت نود فوتبالی- کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پیش از بازی دوستانه آرژانتین و پرتغال برخورد بسیار گرمی با همدیگر داشتند.

به گزارش وبسایت نود، در حالی که در هفته های اخیر نویسنده کتاب بیوگرافی مسی ادعا کرده بود که رونالدو از بازیکن آرژانتینی متنفر است و حتی در محافل خصوصی به او فحاشی می کند، دیروز این دو برخورد گرمی با هم داشتند و پیش از بازی دوستانه آلبی سیلسته و پرتغال با هم دست دادند. مشخص نیست که چه حرفی میان این دو رد و بدل شده است اما نگاه جالب فرناندو سانتوس ، مربی پرتغال و برونو آلوس در تصویر زیر به دو ابرستاره برتر فوتبال دنیا در نوع خود جالب به نظر می رسد.

ویدئوی این صحنه را می توانید از این جا مشاهده کنید.

 

 

 

 




برچسب‌ها:

ویژه/درباره غلامحسین مظلومی، سرطلایی فوتبال ایران/فوتبال ایران در ماتم سرزن بی همتا

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 28 آبان 1393برچسب:, , 22:29

ویژهدرباره-غلامحسین-مظلومی-سرطلایی-فوتبال-ایرانفوتبال-ایران-در-ماتم-سرزن-بی-همتا

وب سایت نود فوتبالی-سبیل مد بود. یک مد در تمام جهان! سبیل تنها نشانه جهت گیری سیاسی نبود. می شد کارهای مختلفی با آن کرد. مثلا اگر با پشت مو ست می شد، شمایل هیپی های قدیم را می شد دید. اگر ریشهای نیمه بلند هم چاشنی اش می شد چهره جذاب تری می دیدید اما.....




برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد