پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

احتمال رکورد شکني لئو مسي در برنابئو

  • vahid gholipor soleimani
  • یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, , 17:13

احتمال رکورد شکني لئو مسي در برنابئو

بارسلونا ساعتی پیش موفق شد تا در زمین رایو وایکانو با دو گل مسی و نیمار به برتری دست یابد.مسی با این گل موفق شد تا گل 249 خود در لالیگا را برای بارسلونا به ثمر برساند و حالا تنها دو گل با شکستن رکورد گلزنی زارای افسانه ای فاصله دارد.

زارا برای اتلتیک بیلبائو در 277 دیدار 251 گل زده بود و حالا مسی پس از انجام 284 بازی برای بارسا، 249 گله شده است.

بازی بعدی بارسا در مقابل ایبار است. چنانچه مسی نتواند در مقابل ایبار هت تریک کند، همه چیز به بازی ال کلاسیکوی روز 25 اکتبر مقابل رئال در برنابئو کشیده خواهد شد. این امکان وجود دارد که مسی با گلزنی در برنابئو بتواند از رکورد زارا پیشی بگیرد. پس از این دو، هوگو سانچز،رائول و دی استفانو قرار دارند.




برچسب‌ها:

تاتا مارتینو: بازگشت مسی به تیم ملی خوشحال کننده است

  • vahid gholipor soleimani
  • یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, , 17:11

تاتا مارتینو: بازگشت مسی به تیم ملی خوشحال کننده است

تاتا مارتینو مربی تیم ملی آرژانتین اذعان کرده که خوشحال است مسی دوباره برای بازی های ملی آماده شده است.

 

به گزارش فوتبال اسپانیا، تیم ملی آرژانتین در اردویی که در آسیای شرقی برگزار می شود باید در دو دیدار برابر تیم های برزیل و هنگ کنگ قرار بگیرد. مسی که آخرین بازی تیم ملی را از دست داده بود حالا بخشی از این تیم است.

 

مارتینو در گفت و گو با AS می گوید: " بازشگت لئو مسی خبر بسیار خوبی است. او در این راه با تیم و هم تیمی هایش هماهنگ می شود و این بسیار خوب است. او برای مدت طولانی در بارسلونا بوده و هیچ وقت تغییر نکرده است، صرف نظر از آن چه که هر کسی می گوید."

 

مارتینو در مورد دی ماریا و انتقالش به منچستر یونایتد گفت: " من فکر می کنم که یونایتد او را خوبی خرید چون که آنخل بازیکن بسیار خوبی است و برای دیگر هم تیمی هایش به خوبی ایجاد موقعیت می کند. دی ماریا یکی از بهترین و مهم ترین بازیکن های تیم ملی آرژانتین در زمان اخیر بوده است."




برچسب‌ها:

با حکم دادگستری، تبلیغات اسپانسر جشن قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی قانونی نیست

  • vahid gholipor soleimani
  • یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, , 17:7

فوتبال ایران - اخبار

 

یوفا: طبق حکم دادگستری جمهوری اسلامی ایران اسپانسر جشن قهرمانی لیگ برتر فوتبال و جام حذفی حق تبلیغات نداشته است.

به گزارش یوفا: سازمان لیگ برای اولین بار در طول دوازده دوره ای که به صورت حرفه ای مسابقات لیگ برتر و جام حذفی را برگزار می کند برای رقابت های فینال جام حذفی و مراسم جشن قهرمانی اقدام به جذب اسپانسر کرد.


این اسپانسر شرکت پدیده بود که این روزها تبلیغات آن در گوشه و کنار مکان های مختلف دیده می شود.

این یک فکر اقتصادی خوب از سوی مسئولان سازمان لیگ بود که به طور حتم چنین اقداماتی جای تقدیر و تحسین دارد. اینکه مهدی تاج بعد از سال ها کوله بار تجربه خود را به کار گرفته و در این اوضاع بد مالی که فدراسیون با آن دست به گریبان است برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم چنین کاری کرد نیز جای تشکر دارد.

هر چند که اسپانسر مراسم جشن قهرمانی استقلال با چاپ بنرهای تبلیغاتی با رنگ قرمز و سفید باعث عصبانیت هواداران استقلال شدند و حتی آنها بارها به این مسئله معترض شدند و حتی علیه این شرکت شعار سر دادند. اینکه چرا باید در روز جشن قهرمانی استقلال چنین رنگی انتخاب می شد جای سوال دارد.

مراسم فینال جام حذفی و جشن قهرمانی استقلال به پایان رسیده است اما به تازگی خبرهایی رسیده مبنی بر اینکه شرکت فوق اجازه تبلیغات نداشته است.

گواه این مدعا هم دو نامه ای است که برای وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه و شهرسازی و ورزش و جوانان ارسال شده و نشان می دهد هیچ فدراسیون ورزشی طبق حکم دادگاه حق نداشته تا اطلاع ثانوی با این شرکت قرارداد تبلیغاتی امضا کند.

در این دو نامه توضیح داده شده که دلیل این ممنوعیت چیست و اینکه چرا این موضوع دیر به اطلاع فدراسیون های ورزشی رسیده و اینکه چرا به آن تمکین نشده سوالاتی است که مسئولان مربوط باید به آن پاسخ دهند.

در این نامه دادگستری اعلام کرده است که تبلیغات این شرکت تا اطلاع ثانوی ممنوع است. این نامه در تاریخ دوم اردیبهشت سال 92 به وزارت خانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه و شهرسازی و ورزش و جوانان ارسال شده است.

وزارت ورزش در تاریخ 18 اردیبهشت بخشنامه‌ای به فدراسیون های ورزشی ارائه کرده است که با این شرکت قرارداد تبلیغاتی امضا نکنند. این درحالی بود که بازی استقلال و داماش روز 20 اردیبهشت برگزار شد.




برچسب‌ها:

تکلیف کرانچار تا بعدازظهر امروز مشخص می‌شود

  • vahid gholipor soleimani
  • یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, , 17:7

فوتبال ایران - اخبار

 

یوفا: سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: تا بعدازظهر امروز تکلیف کرانچار برای ادامه همکاری با سپاهان مشخص می‌شود.

به گزارش یوفا: رسول خوروش امروز در اصفهان اظهار کرد: تا بعدازظهر امروز تکلیف نهایی کرانچار برای ماندن یا قطع همکاری با سپاهان مشخص می‌شود که نتیجه آن را روی سایت باشگاه سپاهان می‌گذاریم.


وی تصریح کرد: در جریان جزئیات مذاکرات با کرانچار نیستم، اما تا جایی که می‌دانم این است که باشگاه برای ادامه همکاری با این مربی مصر است و دوست دارد کرانچار در سپاهان بماند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که تکلیف بازیکنانی که قراردادشان با سپاهان به اتمام رسیده در حال حاضر چه می‌شود، تأکید کرد: در انتظار روشن شدن تکلیف نهایی سرمربی تیم هستیم و پس از آن با تمام بازیکنان برای ادامه همکاری با سپاهان مذاکره می‌کنیم.




برچسب‌ها:

32 نامزد برترین های اروپا معرفی شدند/ رقابت مسی با رونالدو و کاسیاس

  • vahid gholipor soleimani
  • یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, , 17:5

یوفا - اخبار

 

یوفا: 32 نامزد احراز عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته قاره سبز از سوی اتحادیه فوتبال اروپا «یوفا» معرفی شدند.

به گزارش یوفا: با انجام مسابقات فصل 2012-2011 اروپا و همین طور پیکارهای یورو 2012 در اوکراین و لهستان که با قهرمانی اسپانیا خاتمه یافت، از سوی یوفا، نام 32 نامزد عنوان بهترین بازیکن فصل اعلام شد.


لیونل مسی که سال گذشته برنده این عنوان شد، یکی از جدی ترین گزینه ها در این لیست به شمار می رود. همچنین کریستیانو رونالدو، دیگر مدعی کسب این افتخار بزرگ است.

فهرست مذکور براساس آرای  53 روزنامه نگار از کشورهای عضو این اتحادیه به دست آمده و این افراد در هر پست اقدام به انتخاب 5 بازیکن برتر در فصل گذشته قاره سبز کردند.

براساس این گزارش در تاریخ 14 اوت( 24 مرداد 91) این فهرست به 3 نفر که صاحب بیشترین رای از این جمع شوند، کاهش خواهد یافت تا انتخاب نهایی بهترین بازیکن از بین 3 نفر توسط روزنامه نگاران منتخب در رای گیری زنده در شهر موناکو، انجام شود.

پیش از این انتخاب مرد سال اروپا و جهان در مقطعی نزدیک به هم در ماه ژانویه (دی ماه) انجام می‌شد اما از سال گذشته مرد سال اروپا در تابستان انتخاب می‌ شود.

فهرست 32 نفره این ستارگان به شرح زیر است:

سرخیو آگرو، آرژانتین ، منچسترسیتی انگلیس

ژابی آلونسو، اسپانیا، رئال مادرید اسپانیا

ماریو بالوتلی، ایتالیا، منچسترسیتی انگلیس

یاکوب بلاژکوفسکی ، لهستان، بورسیادورتموند

جیان لوییجی بوفون، ایتالیا، یوونتوس

ایکر کاسیاس، اسپانیا، رئال مادرید اسپانیا

پیتر چک ، جمهوری چک، چلسی انگلیس

فابیو کوئنترائو، پرتغال ، رئال مادرید اسپانیا

لسلی دیویس، ولز، بانگور سیتی ولز

دیدیه دروگبا، ساحل عاج، چلسی انگلیس(اکنون شانگهای چین)

سسک فابرگاس، اسپانیا، بارسلونا اسپانیا

فالکائو، کلمبیایی، آتلتیکومادرید اسپانیا

جو هارت، انگلیس، منچسترسیتی

زلاتان ایبراهیموویچ، سوئد، آ.ث.میلان ایتالیا

آندرا اینیستا، اسپانیا، بارسلونا اسپانیا

شینجی کاگاوا، ژاپن، بورسیادورتموند(اکنون منچستریونایتد انگلیس)

ونسان کمپانی، بلژیک، منچسترسیتی انگلیس

فرانک لمپارد، انگلیس، چلسی انگلیس

لیونل مسی، آرژانتین، بارسلونا اسپانیا

لوکا مودریچ، کرواسی، تاتنهام انگلیس

مسعود اوزیل، آلمان، رئال مادرید اسپانیا

په‌په، پرتغال، رئال مادرید اسپانیا

آندرا پیرلو، ایتالیا، یوونتوس ایتالیا

سرخیو راموس، اسپانیا، رئال مادرید اسپانیا

رائول گونزالس، اسپانیا، شالکه آلمان(اکنون السد قطر)

کریستیانو رونالدو، پرتغال، رئال مادرید اسپانیا

وین رونی، انگلیس، منچستریونایتد انگلیس

داوید سیلوا، اسپانیا، منچسترسیتی انگلیس

فرناندو تورس، اسپانیا، چلسی انگلیس

یحیی توره، ساحل عاج ، منچسترسیتی انگلیس

روبین فان پرسی ، هلند، آرسنال انگلیس

ژاوی هرناندز، اسپانیا، بارسلونا اسپانیا




برچسب‌ها:

طالب‌لو:مسئولان به استقلال نگاه ملی داشته باشند/ از دو تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم

  • vahid gholipor soleimani
  • یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, , 17:5

فوتبال ایران - اخبار

 

یوفا: دروازه‌بان اسبق تیم استقلال گفت: حالا که استقلال در شرایط حساسی قرار دارد مسئولان باید به این تیم نگاهی ملی داشته باشند.

به گزارش یوفا: وحید طالب‌لو در خصوص حضورش در تیم ملی نونهالان، به عنوان مربی و برنامه‌های این تیم اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم زیر 14 سال راهی 8 تیم آسیا شد و بازی‌های نهایی این تیم سال آینده در خردادماه برگزار می‌شود، از همین رو فعلا ادامه حضورم در آنجا مشخص نیست اما در طول ماه قرار است 12 روز بازیکنان با هم جمع شوند و به صورت فشرده کار کنند.


وی در خصوص آخرین شرایط خود اظهار داشت: طبق برنامه‌ای که داشتم امسال تمریناتم را زود شروع کردم و با توجه به حضور 10 روزه‌ام در مشهد، می‌خواستم جبران آن 10 روز را کرده باشم. فعلا تا اول خرداد ماه با وزنه کار می‌کنم و پس از آن تمرین دروازه‌بانی را هرچه سریعتر آغاز خواهم کرد. قرار است هفته‌ای 3 جلسه تمرین دروازه‌بانی و 3 جلسه کار با وزنه را پشت سر بگذارم.

دروازه‌بان سابق تیم استقلال در خصوص پیشنهاداتش از باشگاه لیگ برتری گفت:‌ قبل از اینکه مسابقات امسال به پایان برسد، یکی دو جلسه با دو تیم لیگ برتری داشتم که شرایط خوب پیش رفت و مقرر شد، بعد از پایان رقابت‌ها و مشخص شدن تکلیف مربیان آن دو تیم مذاکرات را نهایی کنم. یک تیم شهرستانی و یک تیم تهرانی به من پیشنهاد دادند و البته منتظر پیشنهادات جدید هستم تا در آینده شرایط را بررسی کنم.

طالب لو ضمن تبریک به هواداران، مسئولان، بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال، گفت: این قهرمانی را به همه استقلالی‌ها تبریک می‌گویم و به اعضای کادر فنی، بازیکنان و مسئولان این تیم خسته ‌نباشید می‌گویم و از مسئولان و فوتبالی‌ها می‌خواهم که حالا به استقلال، رنگی نگاه نکنند. این تیم اگر به مرحله بعد صعود کند، نباید به پای یک سری افراد خاص نوشته شود و باید وسیع‌تر و ملی به موضوع نگاه کنیم چون فوتبال ما به این موفقیت‌ها نیاز دارد و اگر به این شرایط برسیم رونق بیشتری خواهد گرفت. امیدوارم فوتبالی‌ها به استقلال کمک کنند و این تیم سال آینده یارگیری خوبی داشته باشد و بتواند بعد از سال‌ها مقامی در خور نامش در آسیا کسب کند.

وی در پایان ضمن تشکر از مسئولان فدراسیون گفت: به خاطر جشن قهرمانی که گرفته شد از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ تشکر می‌کنم و انصافا من که در خانه نشسته بودم از برگزاری این جشن لذت بردم. چندین سال بود که حسرت چنین مراسمی به دل مان مانده بود و امیدوارم این کار خوب آنها تداوم داشته باشد.




برچسب‌ها:

سایپا با ۴ بازیکن تمدید کرد

  • vahid gholipor soleimani
  • یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, , 17:5

فوتبال ایران - اخبار

 

یوفا: باشگاه سایپا در راستای حضور پر قدرت در سیزدهمین دوره لیگ برتر، قرارداد ابراهیم صادقی، مجید ایوبی، روزبه شاه‌علی‌دوست و اسحاق سبحانی را تمدید کرد.

به گزارش یوفا: و به نقل از سایت رسمی باشگاه سایپا، مسئولان باشگاه سایپا همزمان با آغاز فصل نقل و انتقالات لیگ برتر، تمدید قرارداد بازیکنان این تیم را آغاز کردند و در اولین مرحله با ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا، مجید ایوبی کاپیتان دوم تیم، روزبه شاه علی دوست هافبک باسابقه نارنجی پوشان به همراه اسحاق سبحانی هافبک تدافعی موثر و محجوب سایپا که از اوسط لیگ دوازدهم مصدوم شده بود تمدید قرارداد کردند.


یکی از مهمترین برنامه های باشگاه سایپا در لیگ سیزدهم حضوری برنامه محور و بر پایه اخلاق حرفه ای است و نقل و انتقالات خود را در راستای این هدف برنامه ریزی کرده است.




برچسب‌ها:

بایرن همچنان قربانی می‌گیرد

  • vahid gholipor soleimani
  • یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, , 17:4

اعضاء یوفا - آلمان

 

یوفا: تیم فوتبال بایرن مونیخ مقابل آگسبورگ پیروزی پرگل دیگری را بدست آورد تا همچنان به یکه‌تازی خود ادامه دهد.

به گزارش یوفا: باوارایی‌ها روز گذشته در ورزشگاه آلیانس آره‌نا میزبان آگسبورگ بودند و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شدند.


توماس مولر، شگیری و لوئیس گوستاوو گلزنان این دیدار بودند.

مونیخی‌ها که در فاصله 6 هفته به پایان پیکارهای بوندس لیگا عنوان قهرمانی را کسب کرده بودند با این پیروزی 88 امتیازی شدند تا مقتدرانه به روند پیروزی‌های خود ادامه دهند.

این برد، بیست و هشتمین پیروزی مونیخی‌ها در بوندس‌لیگا بود و این در شرایطی است که نزدیک ترین رقیب آن‌ها بوروسیا دورتموند 19 پیروزی بدست آورده و در فاصله 22 امتیازی بایرن قرار دارند.




برچسب‌ها:

هواداران خواهان حضور په‌په در فینال شدند

  • vahid gholipor soleimani
  • یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, , 17:3

اعضاء یوفا - اسپانیا

 

یوفا: هواداران رئال مادرید با شرکت در نظرسنجی سایت مارکا به حضور مدافع پرتغالی در فینال کوپا‌دل‌ری رأی دادند.

به گزارش یوفا: هواداران رئال مادرید بر این باورند که برای فینال رقابت‌های کوپا‌دل‌ری در روز جمعه مقابل اتلتیکو مادرید په‌په باید همراه با سرخیو راموس در قلب خط دفاعی بازی کند. این نتیجه نظرسنجی سایت مارکا در خصوص این مسئله بود.


این نظرسنجی که با شرکت 21 هزار نفر انجام شد، نشان می‌دهد که 55.3 درصد از کاربران سایت، مدافع پرتغالی را بهترین گرینه برای جانشینی رافائل واران که به دلیل مصدومیت غایب است، می‌دانند. رائول آلبیول که به نظر می‌رسد محتمل‌ترین انتخاب مورینیو باشد، 37.8 درصد آرا را به خود اختصاص داد.




برچسب‌ها:

جشن قهرمانی سن‌ژرمن به شورش در اطراف برج ایفل تبدیل شد

  • vahid gholipor soleimani
  • یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, , 17:2

اعضاء یوفا - فرانسه

 

یوفا: جشن قهرمانی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در رقابت‌های لیگ دسته اول فرانسه (لوشامپیونه) به ناآرامی در اطراف برج ایفل تبدیل شد.

به گزارش یوفا: روز دوشنبه (دیروز) اعضای تیم پاریسی در میدان تروکادرو در نزدیکی برج ایفل گردهم آمدند تا در کنار هواداران خود جشن قهرمانی برپا کنند.


براساس گزارش رسانه ها، پس از گذشت مدتی از حضور تیم و شادمانی در کنار هواداران، این مراسم به تدریج شکل عجیبی به خود گرفت و به صورت ناآرامی در‌آمد.

رسانه‌های فرانسوی عنوان کردند گروهی از هواداران که تعادل خود را از دست داده بودند، به اتوبوس حامل گردشگران حمله کردند. همچنین به وسایل چند کافه رستوران نیز صدمات جدی وارد آمد. حتی گزارش شد موارد درگیری پرتعدادی در بلوار شامپ‌الیزه بوجود آمده است.

تیم تحت امر آنچلوتی روز یکشنبه با کسب پیروزی یک بر صفر مقابل المپیک لیون در شرایطی که لیگ هنوز به پایان نرسیده، مقام قهرمانی را از آن خود کرد.




برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 12 صفحه بعد