پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

دليل حضور فرهاد مجيدي در فدراسيون فوتبال

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, , 23:14
علت اصلي حضور کاپيتان سابق استقلال در فدراسيون فوتبال مشخص شد.

 برخلاف گمانه‌زني‌هايي که طي چند روز گذشته به خاطر حضور فرهاد مجيدي در فدراسيون فوتبال انجام شده بود و برخي از رسانه‌ها از کاپيتان سابق استقلال به عنوان دستيار ايراني بعدي کارلوس کي‌روش و يا مربي تيم ملي اميد خبر داده بودند سرانجام عصر امروز مشخص شد. مجيدي براي کار ديگري به فدراسيون فوتبال رفته بود.

 
کاپيتان سابق استقلال که در اواسط فصل گذشته از ميادين خداحافظي کرده بود دو روز پيش در فدراسيون فوتبال حاضر شد تا از اين فدراسيون معرفي‌نامه آي را جهت حضور در کلاس‌هاي مربيگري در اسپانيا دريافت کند.
 
مجيدي قرار است اين معرفي‌نامه را به فوتبال اسپانيا ارسال کرده تا بتواند هرچه سريع‌تر دوره‌هاي تکميلي مربيگري را پشت سر بگذارد.
 
به گزارش فارس، اين در حالي است که پس از ملاقات مجيدي و کفاشيان در دفتر رئيس فدراسيون فوتبال شايعاتي به وجود آمد که هيچ کدام از آنها درست نبود و امروز دليل اصلي حضور اين بازيکن سابق در فدراسيون فوتبال مشخص شد.



برچسب‌ها:

مدافع مصدوم پرسپوليس به تهران بازگشت

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, , 23:13
بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس به دليل مصدوميت و براي پيگيري امور درماني خود اردوي تيمش در جزيره کيش را ترک کرد.

  حميد علي‌عسگري که در بازي با سپاهان در هفته يازدهم ليگ برتر به دليل مصدوميت غيبت داشت همراه تيم پرسپوليس به اردوي کيش رفته بود اما در اين اردو هم به دليل مصدوميت از ناحيه شکم نتوانست همراه تيم تمرين کند و امروز عصر از جمع سرخپوشان در اردوي کيش جدا شد و به تهران بازگشت تا درمان خود را پيگيري کند.

 
پرسپوليس به دليل تعطيلات ليگ برتر در جزيره کيش اردوي تدارکاتي برگزار کرده است.



برچسب‌ها:

بايد 4 گل ديگر به پرسپوليس مي‌زديم

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, , 23:11

بازيکن سپاهان مي گويد پرسپوليسي ها خيلي سعي کردند در اصفهان به تساوي برسند.....




برچسب‌ها:

به پرسپوليسي ها آماده باش مي دهم

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, , 23:7

حرف زدنم فقط در بيرون از زمين نخواهد بود و در روز دربي، درون زمين هم حرف هايم را مي زنم. از همين حالا به پرسپوليسي ها آماده باش مي دهم.......




برچسب‌ها:

استقلال جدي‌ترين مدعي قهرماني است

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, , 23:5

مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: استقلال امسال جدي‌ترين مدعي قهرماني است و شرايط بسيار خوبي دارد......




برچسب‌ها:

حسيني: اميدوارم درخشان مرا ببخشد

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, , 23:5
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اميدوارم درخشان مرا ببخشد تا بتوانم بار ديگر به ترکيب پرسپوليس اضافه شوم و به اين تيم و هوادارانش خدمت کنم.

ميثم حسيني در گفت‌وگو با تسنيم، در مورد برگزاري جلسه کميته‌ انضباطي‌اش در باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: جلسه خوبي با حضور آقايان سياسي، خواجه‌وند و منتقمي برگزار شد. واقعيت اين است که آقاي درخشان از من دلخور است.

وي ادامه داد: من از حميد درخشان عذرخواهي مي‌کنم که چنين صحبت‌هايي را مطرح کردم. اميدوارم درخشان من را ببخشد و بتوانم بار ديگر به پرسپوليس اضافه شوم و به اين تيم و هوادارانش خدمت کنم. من شرايط بدي داشتم که آن حرف‌ها را زدم. باز هم از درخشان عذرخواهي مي‌کنم.

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس تصريح کرد: جا دارد از آقايان سياسي، منتقمي و خواجه‌وند هم تشکر کنم که پاي صحبت‌هاي من نشستند و در تلاش هستند تا مشکل مرا حل کنند.




برچسب‌ها:

90/ تعطيلي ليگ به ضرر تراکتور تمام مي‌شود

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, , 23:4
خالد شفيعي مدافع تراکتورسازي با تعطيلي ليگ مخالف است

خالد شفيعي مدافع تراکتورسازي با تعطيلي ليگ مخالف است. او در اين باره مي‌گويد: تيم ما در هفته‌هاي گذشته نتايج خوبي را کسب کرده و تعطيلي ليگ مي‌تواند به ضرر تراکتورسازي تمام شود ولي کار خاصي نمي‌توانيم انجام دهيم و اميدوارم اين تعطيلي به ضرر ما تمام نشود. او درباره ديدار تيمش مقابل سايپا ادامه مي‌دهد: بازي خوبي ارائه داديم و با توجه به وضعيت آب و هواي ورزشگاه بازيکنان يک مقدار شوکه شده بودند ولي خوشبختانه بازي را خوب شروع کرديم و به گل هم رسيديم که در ادامه هم با اداره بازي موفق شديم بازي را به نفع خودمان به پايان برسانيم. نمايش قابل قبولي مقابل حريف داشتيم و با توجه به اين که هم مهمان بوديم و هم فشار بازيکنان سايپا زياد بود بازي را خوب کنترل کرديم.




برچسب‌ها:

بختيار رحماني: دليلي ندارد خودكُشي كنم

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, , 23:3

فعلا منتظر يکسري بررسي‌ها هستم. بايد ببينم نتيجه اين بررسي‌ها چه مي‌شود و در نهايت چه تصميمي درباره‌ام گرفته مي‌شود؟.......




برچسب‌ها:

واکنش رئيس هيات مديره به بازگشت رويانيان

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, , 23:2
در حالي که مسئولان باشگاه پرسپوليس با سفر به اسپانيا در حال فراهم کردن ديدار تيم فوتبال اين باشگاه با رئال مادريد اسپانيا هستند، مطرح شدن نام محمد رويانيان براي بازگشت به مديريت اين باشگاه اوضاع سرخپوشان را پيچيده تر از قبل کرده است. اين خبر البته با واکنش تند رئيس هيات مديره پرسپوليس مواجه شده و او اين بازگشت را تکذيب کرد!

 به گزارش مهر، به نظر مي رسد با بالا گرفتن دامنه اختلافات مسئولان باشگاه پرسپوليس با اسپانسر باشگاه اتفاقات جديدي در راه است. اتفاقاتي که استارت آن بلافاصله بعد از سفر مسئولان باشگاه به اسپانيا براي مذاکره با رئال مادريد زده شده است.

 
شب گذشته خبر بازگشت محمد رويانيان به باشگاه پرسپوليس به عنوان مديرعامل منتشر شد. خبري که به نظر مي رسد بي ارتباط با مشکلات حميدرضا سياسي رئيس هيات مديره باشگاه با اسپانسر و تلاش وي براي فسخ قرارداد نيست.
 
گفته مي شود اقدامات سياسي براي در دست گرفتن مجراي اقتصادي باشگاه با آنچه که مورد نظر وزارت ورزش است اختلافات بسيار اساسي دارد و به همين دليل وزارت ورزش با مطرح کردن نام محمد رويانيان درصدد تحت فشار قرار دادن سياسي است.



برچسب‌ها:

دايي از من نخواست کريمي را بزنم

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, , 23:0
هافبک تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: علي دايي هرگز از من نخواست در بازي پرسپوليس - تراکتورسازي کريمي را بزنم.

 به گزارش فارس، تيم فوتبال ذوب‌آهن با وجود جذب بازيکنان خوب و مربي با دانشي چون يحيي گل‌محمدي هنوز نتوانست نتايج قابل قبولي براي هوادارانش کسب کند. اين تيم دو برد متوالي در اين فصل نداشته است. با قاسم دهنوي يکي از بازيکنان ذوب‌آهن گفت‌گو کرديم  که در زير صحبت هاي اين بازيکن را مي‌خوانيد:

 
شرايط تيم ذوب‌آهن چطور است؟
 
تمرينات از ديروز آغاز شده و ما براي جام حذفي و حضور قدرتمند در ادامه ليگ آماده مي‌شويم. بعد از جام حذفي بازي داريم که مسابقه سختي است. فولاد هم بازي گذشته‌اش را در ليگ باخته است.
 
چرا ذوب‌آهن دو برد پشت سر هم نداشته است؟
 
بازي‌هاي سختي داشتيم. بعداز مسابقه با استقلال با تيمي مثل نفت بازي کرديم که حريف کوچکي نبود. هر چند اين مسابقه بار فني زيادي نداشت و دو تيم بيشتر حفظ توپ مي‌کردند. در دقايق آخر هم ما صاحب چند موقعيت شديم که مي‌توانستيم از آنها استفاده کنيم و در نهايت مساوي شد.
 
نظرت در مورد فهرست تيم ملي چيست؟
 
کي‌روش بر اساس سليقه خود بازيکنانش را انتخاب مي‌کندو مي‌خواهد در آسيا نتيجه بگيرد. او دوست ندارد بي‌گدار به آب بزند، من هم اميدوارم تيم ملي موفق شود. هر چند دو سال پشت سر هم به تيم ملي دعوت مي‌شدم اما از زماني که به پرسپوليس رفتم ديگر رنگ تيم ملي را نديدم. شايد به خاطر حاشيه‌ها بود، شايد به خاطر شرايط بازي کردن خودم.اما اميدوارم تيم ملي هم بتواند مثل ساير رشته‌هاي ديگر ورزشي براي ما افتخارآفريني کند.
 
پرسپوليس هم هيچ ملي‌پوشي ندارد.
 
چند بازيکن از پرسپوليس مي‌توانستند ملي‌پوش شوند. پرسپوليس هميشه پرسپوليس است شايد اگر برخي بازيکنان کارت معافيت‌شان به مشکل نمي‌خورد اکنون ملي‌پوش پرسپوليس بودند.
 
نظرت در مورد علي کريمي که مربي تيم ملي شد،‌چيست؟
 
خوشحالم که کريمي به اين سمت رسيد. او فرد شايسته‌اي است و اميدوارم روزي خودش سرمربي تيم فوتبال ايران شود.
 
اما تو با کريمي در يک بازي درگير شدي.
 
نه ما درگيري نداشتيم، آن صحنه را خيلي بزرگ کردند. من هيچ وقت به علي کريمي بي‌احترامي نمي‌کنم اگر روزي به بزرگتر خودم در فوتبال بي‌احترامي کنم آن روز فوتبالم تمام شده است. آن صحنه يک اتفاق بود. هر چند هواداران پرسپوليس از دستم ناراحت شدند و در صفحه‌هاي اجتماعي من ناسزا و بد و بيراه گفتند و شرايط برايم خيلي سخت و سنگين شد و از نظر روحي افت کردم اما باور کنيد عمدي در آن صحنه نبود. من در صحنه ضربه کاشته يارگيري من تومن داشتم.
 
مي‌گفتند دايي از تو خواسته که کريمي را بزني؟
 
نه اصل داستان اينگونه نبود. يک مربي هيچ وقت از بازيکنش چنين چيزي را نمي‌خواهد. خود کريمي که اکنون مربي شده،شرايط را بهتر درک مي‌کند. من بعد از آن اتفاق علي کريمي را ديدم و از او عذرخواهي و با او روبوسي کردم. همه چيز همان موقع تمام شد و رفت.



برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد