پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

دیدار استقلال و تراکتورسازی با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

  • vahid gholipor soleimani
  • شنبه 10 آبان 1393برچسب:, , 22:32

وبسایت نود فوتبالی -  با توجه به درخواست تجدید نظر خواهی باشگاه تراکتورسازی تبریز نسبت به رای کمیته انضباطی، دیدار این تیم مقابل استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

دیدار-استقلال-و-تراکتورسازی-با-حضور-تماشاگران-برگزار-میشود




برچسب‌ها:

سربازان «بعدازظهر جمعه»/ Rich kids of football!

  • vahid gholipor soleimani
  • شنبه 10 آبان 1393برچسب:, , 22:31

وب سایت برنامه نود فوتبالی-بعدازظهرهای جمعه هنوز بوی فوتبال می دهند. هر چند که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر، در سالهای گذشته و بر اساس یک عرف نانوشته بازیها را در ساعاتی غیر از روز جمعه برگزار می کنند و دوست دارند بازیها اول هفته و وسط هفته باشد اما عصرهای جمعه همیشه بوی فوتبال می دهد. اینکه ورزشگاه بروی و بازی تیم محبوبت را ببنی، خودت را با یک جمعیت چند ده هزار نفره هم رای و متحد ببینی. تیمت ببرد خوشحال می شوی و صبح شنبه راحت و با افتخار سر کارو درس و مدرسه و دانشگاهت می روی، تیمت هم ببازد، عصر جمعه حسابی دلگیر می شود و صبح شنبه کار سخت تر می شود. حتی اگر اهل ورزشگاه رفتن هم نباشید، بالاخره پای تلویزیون نشستن و فوتبال دیدن هم از دغدغه های عصرهای جمعه بود که درحال حاضر از پخش تلویزیونی هم خبری نیست. عصرهای جمعه ای که با فوتبال حال و هوای دیگری داشت. چه بازیهای ملی و چه بازیهای باشگاهی. بعدازظهر جمعه سربازانی داشت که روی مستطیل سبز می دویدند و دو ساعتی استرس را به طرفدارانشان هدیه می کردند. این روزها سربازان «بعدازظهر جمعه» اما به صورت دیگری روی آنتن خبرها هستند.حالا مشخص شده که این سربازهای بعدازظهر جمعه، سربازی نرفته اند که هیچ، تازه کارهایی کرده اند که سر همه طرفدارانشان سوت می کشد. حتما می دانید که چه کرده اند، کارت معافیت جعلی گرفته اند.

همه کارت گرفته اند؟

علی دایی افشاکننده این ماجرا بود. پس از قهرمانی فولاد خوزستان در لیگ برتر، سرمربی سابق پرسپولیس، در کنفرانس خبری اعلام کرد که فولادخوزستان چندین و چند بازیکن دارد که به صورت جعلی کارت پایان خدمت گرفته اند. ادعای دایی، اول جدی گرفته نشد، اما وقتی که رسانه های مستقل وارد این ماجرا و پیگیر شدند، نه تنها ادعای علی دایی ثابت شد،بلکه مشخص شد که بسیاری از بازیکنان تیم های فوتبال کشور در لیگهای برتر و یک و دو هم کارتهای جعلی گرفتند. اول صحبت از یک لیست ۲۰ نفره بود، بعد گفتند لیست ۵۰ نفر است، عدد به ۱۰۵ رسید. چند روز بعد اعلام شد که تعداد بازیکنان دارای کارت جعلی، حدود ۵۰۰ تن است. بعد اعلام شد که نزدیک به ۱۰۰۰ بازیکن فوتبال کارت جعلی گرفته اند. خلاصه اینکه فقط همین مانده بود که بگویند خواجه حافظ شیراز، کارت جعلی دارد. چند روز پیش هم خبر آمد که بسکتبالیستها و والیبالیستها هم پایشان وسط است و همین روزهای آخر هفته هم خبرآمد که ورزشکاران بزرگ و دست به دهن رسیده هم کارت گرفته اند و از رشته های دیگربوده اند. همه چیز عجیب به نظر می رسید اما هر چه رسانه ها و جستجوگران جلوتر می رفتند، عمق ماجرا بیشتر می شد. فشارهای رسانه ای که زیاد شد، نظام وظیفه هم واکنش نشان داد و فدراسیون و سازمان لیگ هم خبر از برخورد با بازیکنان خاطی دادند. نتیجه اش محرومیت چند بازیکن نه چندان معروف شد. فشارها که بیشتر شد، آن وقت بازیکنان بزرگ هم محروم شدند و حتی کار به مهردادپولادی، بازیکن تیم ملی بزرگسالان هم کشید. او به عینه سرباز فراری معرف شد و اینکه بازی کردنش در باشگاه الشحانیه با تخلف فدراسیون فوتبال و پرسپولیس اتفاق افتاده است و با این  اوصاف حق بازی کردن در تیم ملی را هم ندارد. موضوعی که کی روش را حسابی عصبانی کرده است. البته اعلام ماجرا و برخورد با خاطیان از سوی سازمان نظام وظیفه قابل تقدیر است اما تخلفی که اتفاق افتاده مطمئنا سازمان یافته بوده است. از خود فدراسیون فوتبال بگیرید تا سازمان لیگ و هیاتهای فوتبال و اداره گذرنامه و پلیس به علاوه ده و اداره مالیات و اداره تشخیص هویت و دانشگاهها و بیمارستانها و خلاصه هر نهادی که در دادن این معافیت ها دخیل بوده، پایش وسط است و همین است که کار را پیچیده کرده است.

ریچ کیدز آف فوتبال

دوستی می گفت به نظر می رسد در فوتبال همه کارت معافیت جعلی دارند مگر اینکه خلافش ثابت شود و البته پر بیراه نمی گوید. اگر صفحه ریچ کیدز آف تهران یا همان بچه پولدارهای تهران در اینستاگرام، حسابی در جهان سرو صدا کرد، مطئنا صفحه بچه پولدارهای فوتبال ایران هم بدون اینکه در اینستاگرام باشد، سر و صدا کرده است. ماجرا ساده است، آنها که قراردادهای میلیاردی می گیرند، ۱۰-۲۰-۳-۴۰ و ۵۰ میلیون تومان خرج می کنند و کارت معافیت پزشکی می گیرند. همان را به باشگاه و فدراسیون و همه جاهایی که گفتیم نشان می دهند و قراردادهای میلیاردی تر می بندند. پول آنقدر زیاد است که همه را راضی می کند که سربازانی که سربازی می روند، سربازی نروند. ریچ کیدز آف فوتبال با خیال راحت کارت معافیت می گیرند و البته با همان کارت می توانند پاسپورت بگیرند و گرفتن پاسپورت هم مشکلی ندارد. همه اینها به قول عادل فردوسی پور یعنی اینکه نه تنها بازیکنان بلکه بچه پولدارها هم سربازی نروند. ماجرا که در شبکه های اجتماعی داغ می شود، بسیاری از تجربه هایشان برای گرفتن کارتهای معافیت خبر می دهند و خلاصه اینکه به یک باره همه زیر سوال می روند. حالا فدراسیون و سازمان لیگ تصمیم می گیرند که با تخلف برخورد کنند، اما متخلفان که یکی دو تا نیستند، ۱۰ تا و ۲۰ تا هم نیستند، زیاد هستند، می فهمید؟ زیاد! پس دو راه هست، یا باید با همه آنها برخورد کنند که آن وقت فوتبال تعطیل می شود یا  اینکه با چند نفری که نامشان رسانه ای شده است. مثل مهرداد پولادی و حسین ماهینی و علی حمودی و بختیار رحمانی و دیگران! این چند نفر اما ساکت نمی نشینند. نه خودشان و نه مربی هایشان، افشاگری ادامه پیدا می کند و پای شجاع خلیل زاده و چند بازیکن بزرگ استقلال هم وسط می آید. به قول یک نکته سنج ماجرا دومینویی است و یکی که بیفتد، یکی دیگر می افتد و همینطوری پیش می رود.همانطور که گفته اند ماجرا به والیبال و بسکتبال هم کشیده است. محمد دادگان هم دیشب گفت که دراین ماجرا نباید فقط با بازیکنان برخورد شود. بلکه با آنهایی که کارت داده اند در هر نهادی هم که باشند، باید برخورد شود.

بازی در تیمهای نظامی آخرین چاره

راه سومی هم هست که البته آخرین راه است ومنتقدان هم از آن انتقاد می کنند، اینکه بازیکنان بروند و در تیم های نظامی بازی کنند. تیم هایی که مجوز نظامی بودن دارند. مثل تراکتورسازی تبریز و ملوان انزلی که بازیکن سرباز هم می گیرند و اتفاقا پول خوبی هم به بازیکنان می دهند و سربازی حسابی برایشان هتل است اما ظاهرا زیر بار همین ماجرا هم نمی روند. انگار فقط در تهران و اصفهان و اهواز بودن خوش می گذرد. یکی از بازیکنان مشمول می گوید:«تبریز سرد است و تمرین و بازی در آن سخت است، بازی کردن در انزلی هم فایده ندارد، آدم دیده نمی شود. این بچه پولدارها حالا حسابی زیر سوال هستند و البته اینکه تیم های نظامی هم آنقدر زیاد نیستند که همه مشمولان فوتبالیست در آن جا بشوند. اما یک نکته مهم را فراموش نکنید، اینکه تا تیم فجر شهید سپاسی به لیگ پایین تر سقوط نکرد، دست خیلی ها رو نشد. این رویه عجیب که حالا همه  را انگشت به دهان کرده، فوتبال ایران را در چالشی بزرگ فرو برده است.آن هم در اوج ناکامی های فوتبال ایران! نه با محرومیت بازیکنان متخلف به جایی می رسیم(چرا که کلی بازیکن از دست می روند) و نه با اجازه بازی دادن به آنها که رویه نادرستی را برای معافیت پیش گرفته اند. چاره فقط یک چیز است و آن بالابردن سن سربازی برای بازیکنان فوتبال، کاری که در ترکیه، کره جنوبی،ژاپن، چین و کشورهای بلوک شرق اروپا انجام می شود و بازیکنان تا سن ۴۲ سالگی، سربازی نمی روند. آن وقت نه فوتبالشان تمام می شود و نه اینکه باندهای مافیایی گرفتن کارت سودهای کلان به جیب بزنند و ریچ کیدز آف فوتبال بازارشان در این زمینه حسابی کساد می شود.




برچسب‌ها:

۱ دربی پایتخت یک هفته عقب افتاد/ تا آن زمان مشکل حق پخش حل می شود؟

  • vahid gholipor soleimani
  • شنبه 10 آبان 1393برچسب:, , 22:30

دربی-پایتخت-یک-هفته-عقب-افتاد-تا-آن-زمان-مشکل-حق-پخش-حل-می-شود؟

وبسایت رسمی برنامه نود - آنطور که خبرگزاریها اعلام کرده اند، دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس یک هفته به تعویق افتاده و این ماجرا به دلیل حضور ملی پوشان استقلال در تیم ملی اعلام شده است.




برچسب‌ها:

28 نکته از دوره 28 جام حذفي

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 23 مهر 1393برچسب:, , 22:27

مسابقات جام حذفي کشور با انجام 16 بازي در مرحله يک شانزدهم در سه روز آينده برگزار مي‌شود.




برچسب‌ها:

مهرداد پولادي رسما به الشحانيه پيوست

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 23 مهر 1393برچسب:, , 22:27

بازيکن تيم ملي ايران به صورت رسمي با قراردادي يک ساله به تيمي از ليگ ستارگان قطر پيوست.


مهرداد پولادی، بازیکن سابق پرسپولیس با عقد قراردادی یک ساله به الشحانیه قطر پیوست و رسما هم بازی مسعود شجاعی شد.

یه نقل از فارس، این بازیکن جایگزین سزار برزیلی در الشحانیه شد.

ITC این بازیکن به فدراسیون قطر رسیده و این بازیکن می‌تواند در هفته هفتم لیگ ستارگان قطر روز جمعه در دیدار مقابل ام‌صلال که منتظری را در ترکیب خود دارد به میدان برود.



برچسب‌ها:

توقف قهرمان جهان مقابل ايرلند در دقيقه آخر

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 23 مهر 1393برچسب:, , 22:26

آلمان که با گل دقيقه 71 توني کروس از ايرلند پيش افتاده بود در پي يک غافلگيري در دقيقه 94 بازي گل تساوي را دريافت کرد.




برچسب‌ها:

رونالدو فرشته نجات پرتغال مقابل دانمارک

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 23 مهر 1393برچسب:, , 22:25

کريستيانو رونالدو با ضربه سري استثنايي در دقيقه 95،يک پيروزي شيرين را براي پرتغال به ارمغان آورد.




برچسب‌ها:

ليست 18 نفره پرسپوليس اعلام شد

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 23 مهر 1393برچسب:, , 22:24

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس ليست 18 نفره تيمش را براي اولين ديدار سرخپوشان در جام حذفي اعلام کرد.




برچسب‌ها:

سرخپوشان فردا شب به تهران برمي‌گردند

  • vahid gholipor soleimani
  • یک شنبه 20 مهر 1393برچسب:, , 23:11

کاروان پرسپوليس که امروز دهمين روز تمريني خود را در اردوي کيش برگزار کرد. قرار است فردا شب به تهران بازگردند.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

به گزارش "نود فوتبالی"، درخشان و شاگردانش دوشنبه هفته قبل راهی کیش شده تا اردویی 8 روزه در این منطقه برگزار کند، حالا با پایان یافتن این اردو پرسپولیسی ها فردا شب به تهران بازخواهند گشت. گفتنی است که پیش از بازگشت به تهران بازیکنان پرسپولیس به بازار کیش رفته و با انجام خرید با دست پر به تهران بازمی گردد.

 




برچسب‌ها:

پرسپوليس بايد 20درصد گردان و ماهيني را بدهد

  • vahid gholipor soleimani
  • یک شنبه 20 مهر 1393برچسب:, , 23:7

انتقال 3 بازيکن باشگاه ذوب‌آهن به پرسپوليس در دوره محمد رويانيان حالا براي مديران فعلي پرسپوليس مشکل ساز شده است.




برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد