پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

تسلیت برنامه و سایت نود برای درگذشت سرطلایی فوتبال ایران

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 28 آبان 1393برچسب:, , 22:21

تسلیت-برنامه-و-سایت-نود-برای-درگذشت-سرطلایی-فوتبال-ایران

وبسایت نود فوتبالی - غلامحسین مظلومی، پیشکسوت فوتبال ایران عصر امروز دار فانی را وداع گفت.

به گزارش وب سایت نود فوتبالی، غلامحسین مظلومی، سرطلایی فوتبال ایران که در رده باشگاهی و ملی جزو افتخارآفرینان فوتبال ایران بود بعد از حدود یک سال دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان سرانجام دار فانی را وداع گفت.

برنامه و سایت نود، این مصیبت وارده را به جامعه ورزش و فوتبال ایران تسلیت می گوید و برای خانواده آن مرحوم، صبر جمیل از خداوند منان خواستار است.




برچسب‌ها:

روزنامه

  • vahid gholipor soleimani
  • پنج شنبه 22 آبان 1393برچسب:, , 23:6

http://static.90tv.ir/d9a83f5786cb18a969676cd4d95840d6__.jpg




برچسب‌ها:

کریمی: نه کبوترم، نه باز؛ از پرواز هم می‌ترسم/آقای دایی؛ ترجیح می‌دهم روی زمین راه بروم!

  • vahid gholipor soleimani
  • پنج شنبه 22 آبان 1393برچسب:, , 23:5

کریمی-نه-کبوترم-نه-باز؛-از-پرواز-هم-میترسمآقای-دایی؛-ترجیح-میدهم-روی-زمین-راه-بروم
وبسایت نود فوتبالی - مربی تیم ملی و دستیار کارلوس کروش به حرف های علی دایی در برنامه ۹۰ که گفته بود علاقه ای به ارتباط با علی کریمی ندارد و معتقد است کبوتر با کبوتر، باز با باز باید پرواز کند، واکنش نشان داد و حرف های جالبی به زبان آورد.




برچسب‌ها:

کرار در ليست فروش؟

  • vahid gholipor soleimani
  • پنج شنبه 22 آبان 1393برچسب:, , 23:3
روز گذشته خبري در محافل ورزشي پيچيد با اين مضمون که استقلال پس از حواشي که جاسم کرار به ‌وجود آورده نام او را در فهرست فروش قرار داده و براي نيم‌فصل دوم اين بازيکن را نمي‌خواهد.

نادر رضي
روز گذشته خبري در محافل ورزشي پيچيد با اين مضمون که استقلال پس از حواشي که جاسم کرار به ‌وجود آورده نام او را در فهرست فروش قرار داده و براي نيم‌فصل دوم اين بازيکن را نمي‌خواهد. باتوجه به حرف‌هاي ديروز صبح افشارزاده که مدعي شده بود در مورد هافبک عراقي احساسي تصميم نمي‌گيرند و دليلي هم ندارد که او را اخراج کنند، اخبار منتشر شده کمي عجيب به نظر مي‌رسيد. به همين دليل تصميم گرفتيم تا موضوع را از طريق برخي مسئولان استقلال پيگيري کنيم.

صاحب‌پناه پاسخگو نشد
اولين مسئول از استقلال که با او تماس گرفتيم کامران صاحب‌پناه رئيس هيأت مديره آبي‌پوشان بود. اين مقام مسئول در استقلال ابتدا آماده انجام مصاحبه بود ولي وقتي در سئوال اول از او در مورد جاسم کرار پرسيديم ترجيح داد از انجام مصاحبه خودداري کند. صاحب‌پناه مدعي شد که در حال رفتن به جلسه‌اي است و يک ساعت ديگر پاسخگوي ما خواهد بود که البته در اين زمان هم پاسخي به تماس‌هاي ما نداد. به اين شکل به نظر مي‌رسيد صاحب‌پناه يا از موضوع اطلاع داشته و براي اينکه صحت اخبار را فاش نکند از مصاحبه سر باز زده و يا اينکه از موضوع اطلاع نداشته و براي اينکه اطلاعات غلط ندهد حاضر به مصاحبه نشده است.

بي‌اطلاعي کادرفني
پس از آن با ميرشاد ماجدي تماس گرفتيم سرپرست استقلال مانند هميشه با رويي خوش پاسخگوي ما بود و درخصوص کرار گفت: ما هم از اخبار منتشره باخبر هستيم اما باور کنيد اطلاعي از موضوع نداريم و بعيد مي‌دانم کادرفني هم درخواستي در اين خصوص داشته که اگر اينطور بود، بنده نيز باخبر مي‌شدم. تنها اطلاع ما از موضوع کرار اين است که مسئولان باشگاه مدعي شدند که در مورد کرار جلسه مي‌گذارند و نتيجه را به ما مي‌گويند که هنوز اطلاعي در اين خصوص نداده‌اند.

تأييد موضوع توسط مسئول باشگاه
اما يکي از مسئولان استقلال که نمي‌خواست نامش فاش شود مدعي شد که خبر منتشر شده صحت دارد ولي هنوز قطعي نيست و نمي‌داند که چطور منتشر شده است. اين مقام مسئول مي‌افزايد: قرار گرفتن نام کرار در فهرست فروش پيشنهاد يکي از اعضاي هيأت‌مديره به افشارزاده بود که مديرعامل قرار است اين پيشنهاد را مورد بررسي قرار دهد. مديرعامل استقلال مي‌خواهد در اين خصوص تصميم درستي بگيرد و حتما با قلعه‌نوعي هم صحبت خواهد کرد و بعد از آن در صورت تأييد سرمربي، رسما اعلام مي‌شود که نام کرار در فهرست فروش قرار دارد.
وقتي از اين مقام مسئول پرسيديم که امکان دارد کرار پس از قرار گرفتن در فهرست فروش به گسترش فولاد برود، وي مي‌افزايد: کرار نمي‌تواند تيم بعدي خود را انتخاب کند زيرا با استقلال قرارداد دارد. هر تيمي که او را مي‌خواهد بايد از طريق باشگاه استقلال اقدام کند و ما به کرار مي‌گوييم که به چه تيمي برود. البته باز هم مي‌گويم که قرار گرفتن کرار در فهرست فروش قطعي نيست و قلعه‌نوعي نظر نهايي را مي‌دهد ولي در صورتي که اين موضوع به تأييد سرمربي رسيد، مطمئن باشيد اجازه حضور کرار در هر تيمي را مي‌دهيم به جز گسترش فولاد و براي اين موضوع هم استدلال‌هاي خاص خودمان را داريم البته تاکنون باشگاه گسترش فولاد درخواستي براي جذب کرار نداشته و اگر روي اين بازيکن نظر دارد بهتر است منصرف شود زيرا ما اجازه حضور هافبک عراقي در تبريز را نخواهيم داد.




برچسب‌ها:

گزارش ویژه/فاجعه انسانی کارگران نپالی میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ را عوض می کنند/خطر برای میزبان جام جهانی

  • vahid gholipor soleimani
  • پنج شنبه 22 آبان 1393برچسب:, , 23:3

گزارش-ویژهفاجعه-انسانی-کارگران-نپالی-میزبان-جام-جهانی-2022-را-عوض-می-کنندخطر-برای-میزبان-جام-جهانی-در-قطر
وب سایت برنامه نود-شاید ۸ سال بعد که جام جهانی همین حوالی در قطر برگزار می شود پول داشته باشیم که یک سری به قطر بزنیم. البته اگر نرخ بلیت هواپیماها و هتلهایش ثابت بماند! اما میزبانی عنابی ها حالا دستخوش اتفاقاتی شده که ممکن است میزبانی جام جهانی را از دست بدهند. بر اساس گزارشهای تکان دهنده ای.........




برچسب‌ها:

گزارش تمرين استقلال

  • vahid gholipor soleimani
  • پنج شنبه 22 آبان 1393برچسب:, , 23:2
سرمربي تيم استقلال در تمرين امروز از شنيدن خبر آسيب‌ديدگي محسن فروزان به شدت ناراحت بود.

تمرين امروز (پنجشنبه) تيم استقلال از ساعت 15:30 در زمين کمپ مرحوم حجازي برگزار شد.

در تمرين امروز محمد قاضي و آرش برهاني به دليل آسيب ديدگي غايب بودند ولي بقيه بازيکنان در تمرين حضور داشتند.

* قبل از شروع تمرين امروز امير قلعه نويي براي دقايقي با کمک هاي خود به صحبت پرداخت.

* مطابق روزهاي گذشته تعداد کمي از طرفداران استقلال در کمپ حضور داشته و تمرينات اين تيم را تماشا کردند.

*ميرشاد ماجدي سرپرست استقلال در تمرين امروز حضور نداشت.

*هنگامي که تمرين آغاز نشده بود سرمربي تيم استقلال با حنيف عمران زاده براي دقايقي به صحبت پرداخت.

*در اواسط تمرين امروز سرمربي تيم استقلال وقتي شنيد محسن فروزان مصدوم شده به شدت ناراحت شد. وي بابت اين موضوع نگران بود و مدام با دستياران خود صحبت مي کرد. قلعه نويي از کادر پزشکي استقلال خواست تا در تماس با فروزان وضعيت وي را جويا شوند.

* دويدن دور زمين، شوت به سمت دروازه و ارسال از جناحين برنامه هاي تمريني امروز استقلال بود.

* تيم استقلال صبح فردا يک جلسه تمريني را برگزار خواهد کرد و در نوبت عصر تمرينات تعطيل خواهد بود. آبي پوشان شنبه در ديداري دوستانه به مصاف چوکاي تالش مي روند.




برچسب‌ها:

پرسپوليس بيشتر از ما به صادقيان نياز دارد

  • vahid gholipor soleimani
  • پنج شنبه 22 آبان 1393برچسب:, , 23:0
ذوب‌‌آهن پس از هفته‌ها انتظار توانست خارج از خانه اولين پيروزي خود را جشن بگيرد. البته اين اولين برد خارج از خانه نماينده اصفهان بود که مقابل ملوان به دست آمد و سه بر يک به برتري رسيد.

علي مسعودي
ذوب‌‌آهن پس از هفته‌ها انتظار توانست خارج از خانه اولين پيروزي خود را جشن بگيرد. البته اين اولين برد خارج از خانه نماينده اصفهان بود که مقابل ملوان به دست آمد و سه بر يک به برتري رسيد. اين مسابقه حواشي زيادي داشت که يکي از آنها پنالتي بحث برانگيز ملوان بود و باعث شد گل‌محمدي از روي نيمکت اخراج شود و دهنوي نيز با گرفتن کارت زرد بازي هفته پاياني نيم‌فصل را از دست بدهد. در اين رابطه گفت‌وگوي نود را با هافبک ذوب‌آهن بخوانيد.
نود فوتبالی: بازي پرحاشيه‌اي را برديد. چرا اين مسابقه جنجالي شد؟
بازي روند عادي خودش را طي مي‌کرد و يک پنالتي بحث‌برانگيز به نفع ملوان گرفتند تا همه‌چيز به هم بريزد. به نظرم داور در آن صفحه اشتباه کرد و باعث شد نظم مسابقه مختل شود. پنالتي حتي به ضرر ملوان هم شد چون تمرکز آنها نيز به هم ريخت.
نود فوتبالی: خود تو چرا رفتي جلوي توپ و نگذاشتي رافخايي پنالتي بزند؟
من نمي‌خواستم مانع پنالتي زدن رافخايي شوم!
نود فوتبالی: ولي کاملا مشخص بود که اين کار را کردي؟
من رفتم جلوي سيدجلال ايستادم و به او گفتم مردانگي کن و توپ را به اوت بزن چون پنالتي درست نبود ولي سيدجلال فقط خنديد.
نود فوتبالی: يعني مي‌خواستي به نوعي بازي جوانمردانه انجام دهد؟
چون داور پنالتي گرفته بود نمي‌شد از رافخايي انتظار بازي جوانمردانه داشت ولي اگر بيرون مي زد کارش بيشتر به چشم مي‌آمد بازي را هم که باختند و آن پنالتي سودي برايشان نداشت.
نود فوتبالی: چه شد که پس از گل ملوان از اين رو به آن رو شديد؟
تيم ما نياز مبرمي به هر سه امتياز داشت و اگر مي‌باختيم کارمان سخت‌تر مي‌شد به همين دليل هرچه داشتيم گذاشتيم تا برنده شويم و خدايي هم خوب بازي کرديم و حق‌مان سه امتياز بود.
نود فوتبالی: به جز اين، حواشي هم خيلي زياد بود به خصوص هواداران که عليه عده‌اي شعار دادند.
نود فوتبالی: اين چيزها طبيعي است و در اکثر تيم‌ها اتفاق مي‌افتد. هفته‌هاي ابتدايي نيست که غيرعادي باشد. هواداران از تيم‌شان انتظار نتيجه دارند که بعضي مواقع واکنش هم نشان مي‌دهند.
نود فوتبالی: زمين هم خيلي خراب بود؟
واقعا افتضاح بود و عجيب است انزلي چمن خوب ندارد. به نظرم ملوان از اين بابت ضرر مي‌کند و بايد هرچه زودتر به فکر ترميم آن باشند.
نود فوتبالی: اما چمن ورزشگاه فولادشهر نيز دست‌کمي از تختي ندارد!
اصلا اين طور نيست. چمن فولادشهر عالي است فقط چون بارندگي زياد بوده و هوا هم سرد است کمي سوخته ولي هموار است.
نود فوتبالی: ولي همه ناراحت هستند؟
به نظر من از خيلي ورزشگاه‌ها بهتر است و زياد هم ايراد نگيرند.
نود فوتبالی: تو و قاسم حدادي‌فر نوبتي محروم مي‌شويد؟
ما قاسم‌هاي رفت و برگشت هستيم و با هم جاهايمان را عوض مي‌کنيم (مي‌خندد)
نود فوتبالی: الان سه کارته شدي؟
متأسفانه آمديم يک کار خوب انجام دهيم ولي به ضرر خودمان شد.
نود فوتبالی: عادل هم که حسابي به تو طعنه زد.
عادل اين کارها را نکند که برنامه‌اش جذاب نمي‌شود. او اگر به کسي تيکه نيندازد بايد تعجب کرد!
نود فوتبالی: به نظرت تعطيلات به ضرر ذوب‌آهن شد؟
کاملا، چون تازه تيم ما راه افتاده بود و داشت نتيجه مي‌گرفت که ترمزش کشيده شد. ما اگر يک بازي ديگر را هم مي‌برديم مي‌رفتيم براي تک‌رقمي شدن.
نود فوتبالی: حالا که ملوان ته جدولي را برديد کري مي‌خواني؟
ملوان از خيلي تيم‌هاي بالاي جدولي بهتر است و بازيکنان بزرگي هم دارد. قطعا از اين به بعد خواهيد ديد خيلي از تيم‌ها در انزلي يک امتياز هم نخواهند گرفت.
نود فوتبالی: در مورد بازيکنان بزرگ منظورت اولادي هم هست؟
اولادي واقعا بازيکن خوبي است و اگر آماده باشد به درد هر تيمي مي‌خورد ولي بايد تکليفش را با خودش روشن کند چون خوب نيست هر روز خداحافظي کند. من اولادي را واقعا دوست دارم و اميدوارم مشکلش حل شود.
نود فوتبالی: راستي من شنيدم مي‌خواهند محسن مسلمان را با پيام صادقيان معاوضه کنند؟
اصلا چنين چيزي نيست و مسلمان دارد براي ما بهترين بازي‌ها را مي‌کند. صادقيان هم که بازيکن پرسپوليس است و آنها بيشتر از ما به او نياز دارند.
نود فوتبالی: ولي هر دو در باشگاه‌هايشان بازيکن تعويضي هستند؟
محسن هر موقع تيم جلو بيفتد تعويض مي‌شود. اصلا اين طور نيست و به درد ما مي‌خورد.
نود فوتبالی: الان يک بازيکن ذوب‌آهن و دو بازيکن سپاهان راهي تراکتور شده‌اند فکر نمي‌کني با اين شرايط تراکتورسازي خيلي قوي شود؟
شايد هم تضعيف شود! چون خيلي از تيم‌ها وقتي بازيکنان زيادي جذب مي‌کنند تمرکز تيمي‌شان به هم مي‌ريزد و نمي‌توانند مثل قبل نتيجه بگيرند هرچند واقعا تراکتورسازي خوب نتيجه گرفته و نفرات خوبي هم دارد.
نود فوتبالی: به عنوان بازيکن سابق تراکتور،خوشحالي اين تيم بازيکنان مفت و مجاني را به راحتي جذب مي‌کند؟
شانس اين تيم است که فعلا اين بازيکنان را جذب کرده من هم خوشحالم تراکتورسازي قوي شده چون نماينده ايران در آسيا است و اگر در آسيا نتيجه بگيرد باعث افتخار ما مي‌شود. اميدوارم تراکتور از اين هم قوي‌تر شود.
نود فوتبالی: راستي ذوب‌آهن چرا نماينده‌اي در تيم‌ملي ندارد؟
خب، نظر سرمربي است و خود من آخرين بار زمان مسابقات غرب آسيا دعوت شدم و پس از آن ديگر به اردو دعوت نشدم. تلاش مي‌کنم حداقل در اردوي بعدي دعوت شوم.
نود فوتبالی: قاسم حدادي‌فر چرا دعوت نمي‌شود؟
به نظر من مي‌توانست دعوت شود چون تا حالا بد بازي نکرده و مثل هميشه سرحال بوده اما نظر کي‌روش فعلا روي نفرات ديگري است.
نود فوتبالی: ذوب‌آهن مي‌تواند در جام حذفي استقلال را ببرد؟
به نظرم بازي جام حذفي با ليگ فرق مي‌کند و نيايد فکر کنيم که در ليگ اين تيم را شکست داديم. جام حذفي نيز شکستش مي‌دهيم. بازي سختي داريم و شرايط براي هر دو تيم يکسان است.
نود فوتبالی: خبر داري اگر ببريد با چه تيمي روبه‌رو مي‌شويد؟
فکر کنم به برنده پرسپوليس و گل گهر بخوريم.
نود فوتبالی: بازي با پرسپوليس هم سخت است؟
خود پرسپوليس کار سختي دارد و اول بايد ديد حريف گل‌گهر مي‌شود يا نه چون اين تيم نشان داده خوب بلد است يقه تيم‌هاي ليگ‌برتري را بگيرد.




برچسب‌ها:

تيم منتخب هفته سيزدهم ليگ برتر

  • vahid gholipor soleimani
  • شنبه 10 آبان 1393برچسب:, , 22:37

هفته سيزدهم ليگ با انجام 8 بازي وثبت 19 گل به پايان رسيد و تراکتورسازي با کسب يک برد شايسته در صدر جدول رده بندي باقي ماند.

به گزارش "نود فوتبالی"، بهترین بازیکنان لیگ در هفته سیزدهم این افراد بودند:

دروازه بان:

مجتبی روشنگر(پدیده مشهد)

علیرغم شکست برابر نفت ،روشنگر یک بازی شایسته از خود به نمایش گذاشت ضمن این که مردانی چون امیر عابدزاده از راه آهن ،علیرضا سلیمی از فولادورشید مظاهری از ذوب اهن قابل قبول عمل کردند.

مدافعان:

ایوب والی (فولاد)

در ششمین سال حضورش در تیم فولاد جزو بهترین های این تیم شده ودر جریان برد این تیم مقابل ملوان نقشی شایسته در دفاع چپ به نمایش گذاشت.

امین حاج محمدی(نفت تهران)

مدافع میانی تیم نفت در جریان برد این تیم برابر تیم پدیده مثل همیشه شایسته و متشخص بازی کرد ودر نهمین بازی بی شکست تیم نفت آن هم به صورت متوالی مرد اول خط دفاع بود.

رامین رضاییان(راه آهن)

در دفاع راست عملکردی خوب داشت وموثرترین مرد این تیم در جریان برد این تیم برابر سایپا بود.

خط میانی:

ایوب کلانتری(صبا)


ضمن ثبت یک گل برابر تیم استقلال ونجات تیمش از شکست برابر این تیم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و در این تیم منتخب قرار گرفت.

چاگو(فولاد)

او بزرگترین اسم لیگ را دارد ؛ماتیاس دکو نفیاس چاگودنگو، برابر ملوان شایسته کار کرد واز بهترین های این هفته بود.

رضا درویشی(نفت مسجدسلیمان)

هافبک28ساله تیم خوزستانی هرچند نتوانست تیمش رابرابر ذوبی ها برنده کند اما بهترین مرد تیم خود در جریان ششمین بازی بی شکست این تیم در لیگ وجام حذفی بود.

سجادشهباززاده(استقلال تهران)

ضمن ثبت یک گل برابر تیم صبا 6 گله شد تا از حیث آماری بهترین خرید امسال تیم خود باشد .

محمد نوری(پرسپولیس)

کاپیتان ،برابر پیکان گل پیروزی تیم خود را زد ،او در 32 سالگی جوانی دوباره شروع کرده است،این روزها مرد اول تیم سرخپوش کسی ست که در زمان دایی بک مهره جانشین شده بود.

مهاجمان:

مهدی شریفی (سپاهان)

از لحاظ آنالیز فنی ،سال قبل هم بهترین مرد تیمش ویکی از 5 بازیکن برتر لیگ بود ،عملکرد خوب او وتداومش در کار باعث شد تا همچنان بالا بماند ،او برابر استقلال خوزستان 2 گل شایسته زد وباعث فرار تیمش از باخت برابر تیم خوزستانی شد.

ادینهو(تراکتورسازی)

مهاجم تراکتورسازی 2 گل دیگر زد ،او حالا 9 گله است ودر صدر جدول گلزنان برتر لیگ قرار گرفته است.

نکته:
بازیکنانی مثل امید عالیشاه(پرسپولیس)، حبیب گردانی و سامان نریمان جهان(تراکتورسازی)، غلامرضا رضایی(نفت تهران)، محمد آرام طبع(صبا)، احمد عبدالله‌زاده(فولاد)، محمد اوسانی(استقلال خوزستان)، وریاغفوری (سپاهان)، مازیار زارع(ملوان)، رضا خالقی فر و امین منوچهری(راه آهن) و گلرهای مورد اشاره در بخش مورد نظر میتوانستند در تیم منتخب هفته قرار گیرند.




برچسب‌ها:

113 بازيکن کارت معافيتشان ابهام برانگيز بود!

  • vahid gholipor soleimani
  • شنبه 10 آبان 1393برچسب:, , 22:36

 

هر روز کارت معافيت پزشکي يکي از بازيکنان باطل مي شود و دور از ذهن نيست با هر هفته اي که از ليگ برتر سپري مي شود کارت معافيت پزشکي چند بازيکن باطل شود!




برچسب‌ها:

پیام صادقیان: من به درخشان نگفتم برو بابا با این تیمت!

  • vahid gholipor soleimani
  • شنبه 10 آبان 1393برچسب:, , 22:35

پیام-صادقیان-من-به-درخشان-نگفتم-برو-بابا-با-این-تیمت

وبسایت نود فوتبالی-  صادقیان می گوید:«چرا هر چیزی که من می گویم برایم حاشیه درست می شود؟»




برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد