پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

وقتي استيون جرارد گلف باز شد(عکس)

  • vahid gholipor soleimani
  • شنبه 19 مهر 1393برچسب:, , 22:47

 

کاپيتان ليورپول از تعطيلات مسابقات باشگاهي بخاطر بازي هاي ملي، نهايت استفاده را مي برد.


به گزارش " نود فوتبالی"، این روزها که لیگ های اروپایی بخاطر مسابقات ملی موقتا تعطیل شده اند، بهترین فرصت برای بازیکنانی همچون استیون جرارد فراهم شده تا به دور از هیجان مسابقات ملی، به تعطیلات کوتاه مدت بروند یا اینکه به تفریحات مورد علاقه خود بپردازند.

کاپیتان سابق سه شیرها هم این روزها در زمین های گلف دیده می شود. جرارد پس از سال ها بازی برای انگلستان، در پایان جام جهانی از بازی های ملی خداحافظی کرد.




برچسب‌ها:

پيروزي ايرلند و اسکاتلند در مقدماتي يورو 2016

  • vahid gholipor soleimani
  • شنبه 19 مهر 1393برچسب:, , 22:35

در ادامه ديدارهاي مقدماتي يورو 2016، دقايقي پيش سه ديدار به پايان رسيد که تيم هاي ايرلند و اسکاتلند توانستند حريفان شان را شکست بدهند.





برچسب‌ها:

کرار: با استقلال قرارداد دارم و نمي توانم بروم

  • vahid gholipor soleimani
  • شنبه 19 مهر 1393برچسب:, , 22:34

هافبک عراقي استقلال با ابراز پشيماني از سخنانش از ماندن در استقلال خبر داد.




برچسب‌ها:

استيلي: از بازي امروز هر 2تيم استفاده بردند

  • vahid gholipor soleimani
  • شنبه 19 مهر 1393برچسب:, , 22:21

سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: از بازي دوستانه امروز با تيم ملي اميد هر دو تيم استفاده کردند.




برچسب‌ها:

واکنش نکونام به ادعای کفاشیان/ با اوساسونا قرارداد دارم چطور مربی شوم

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, , 23:17

واکنش-نکونام-به-ادعای-کفاشیان-با-اوساسونا-قرارداد-دارم-چطور-مربی-شوم

وبسایت رسمی برنامه نود - جواد نکونام می گوید فعلا به باشگاه اوساسونا متعهد است و باید بازی کند.

به گزارش وب سایت نود، علی كفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید بعد از این رقابت‌ها هم نكونام دستیار كروش می‌شود. شماره ۶ اما در واكنش به این حرف‌های رئیس می‌گوید تنها به بازیگری فكر می‌كند، نه مربیگری. او روز گذشته در اردوی پرتغال دقایقی به سوالات پاسخ داد:


* آقای نكونام، علی كفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال اعلام كرد در ژانویه دستیار كارلوس كروش می‌شوید. این خبر صحت دارد؟
ابتدا از آقای كفاشیان تشكر می‌كنم. براى من و همه فوتبالیست‌ها بودن در تیم‌ملی افتخار است، ولی در حال حاضر من بازیكن هستم و می‌خواهم بازى كنم. بعد از پایان قراردادم با اوساسونا كار مربیگری‌ام را آغاز می‌كنم. از سویی در ژانویه رقابت‌های اروپایی به پایان نمی‌رسد كه من بتوانم به ایران بیایم و در تیم‌ملی كار كنم. من باید در خدمت اوساسونا باشم. چطور می‌توانم در آن زمان دستیار كارلوس كروش شوم؟

* شما با این تیم قرارداد دو ساله دارید، درست است؟
بله، من با این باشگاه دوساله بسته‌ام و فعلاً به این فكر می‌كنم كه تا پایان قراردادم در كنار اوساسونا باشم. در حال حاضر به تنها چیزی كه فكر می‌كنم، بازیگری است نه مربیگری.

* جام ملت‌ها هم در پیش است...
بله، تیم‌ملی در برهه حساسی قرار دارد. قبل از جام‌جهانی‌ هم فرصت اندكی برای آماده‌سازی داشتیم. حالا هم فرصت زیادی نداریم. زمان از دست رفته و باید تمام تمركزمان را روی موفقیت تیم‌ملی بگذاریم. می‌دانیم توقعات از تیم‌ملی بالاست. هدف ما هم تنها خوشحال كردن مردم ایران است، مردمی كه همیشه حامی تیم‌ملی بوده‌اند. امیدوارم حمایت‌های لازم از تیم‌ملی انجام شود چون در سطح قاره، كسی دوست ندارد ایران موفق شود. ما در جایگاه اول آسیا هستیم و این برای بیشتر كشورها و مخصوصاً كشورهای عرب‌ خوب نیست. به همین دلیل، تمام فكر و ذكر ما موفقیت ایران است. من به شخصه فعلاً به چیزی جز بازیگری فكر نمی‌كنم.

* هر بازیكنی علاقه‌مند است در تیم‌ملی كشورش كار كند. به طور قطع شما هم از این قاعده مستثنی نیستید.
من از روز اول كه به تیم ملى دعوت شدم تا الان هر دفعه همان شوق روز اولم را دارم، ولی باور كنید تا الان به مربیگری فكر نكرده‌ام. فعلاً فقط می‌خواهم فوتبال بازی كنم اما همین كه جزو كاندیداهای مربیگری در تیم‌ملی باشم، برایم افتخار بزرگی است. این نشان می‌دهد كه كروش به بازیكنان تیم‌ملی اهمیت می‌دهد. امیدوارم در فوتبال ایران نگاه‌ها به این شكل شود. كار كردن كنار كروش برای من افتخار بزرگی است چون از او می‌توان چیزهای زیادی یاد گرفت. در سال‌های حضورم در لیگ‌ برتر، لالیگا و حضور در تیم‌ملی بود كه داشته‌های من بیشتر شد. به عنوان بازیكن از او چیزهای زیادی یاد گرفتم و می‌گیرم، ولی فعلاً به هیچ چیز جز بازیگری فكر نمی‌كنم.

* در گروه مقدماتی جام ملت‌ها با تیم‌هایی چون قطر، امارات و بحرین همگروه هستیم. مردم ایران روی نام این كشورها حساسیت دارند.
ما این مسئله را می‌دانیم. خود من به نام این كشورها حساسیت دارم. شما شك نكنید این سه تیم تمام تلاش خود را می‌كنند تا ایران را شكست دهند و در این راه از هرچه كه فكر كنید استفاده می‌كنند. اگر ما ایرانی هستیم و تیم‌ملی كشورمان را دوست داریم، باید جلوی آنها از تیم خودمان حمایت كنیم. اگر قرار باشد انتقاد كنیم و تیم‌ملی را بزنیم، به بحرینی‌ها، قطری‌ها و اماراتی‌ها كمك كرده‌ایم. من فكر می‌كنم هنوز عده‌ای از عمق ماجرا خبر ندارند. به جای اینكه كمك كنند این بازی حیثیتی را ببریم، به تیم‌ملی ضربه هم می‌زنند. قطعاً یك ایرانی كه دلش برای كشورش بسوزد، چنین كاری نمی‌كند.




برچسب‌ها:

اجعه/دو مورد استفاده از جادوگر در لیگ برتر گزارش شد!

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, , 23:17

فاجعهدو-مورد-استفاده-از-جادوگر-در-لیگ-برتر-گزارش-شد

وبسایت رسمی برنامه نود - رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: به یکی دو نفر در رابطه استفاده از جادوگر مشکوک هستیم و کمیته اخلاق به صورت غیررسمی و پنهان در حال رصد کردن این موضوع است.

به گزارش وب سایت نود،  علی اکبر محمدزاده درباره اظهارات عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان علیه داور دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان در هفته دهم مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: ویسی را به دلیل اظهاراتش به کمیته اخلاق دعوت کردیم. او اعلام کرد که شکایت خاصی از داور بازی با پرسپولیس ندارد اما برای اینکه موضوع را کنکاش کنیم، در حال پیگیری این پرونده هستیم و قرار است فیلم قضاوت داور مورد بازبینی قرار بگیرد.

وی افزود: اگر به این نتیجه برسیم که اشتباهات داور مورد تایید کارشناسان داوری نبوده و اعتراض ویسی به داور وارد نباشد، با توجه به اینکه اظهارات این مربی خلاف قانون محسوب می‌شود، به او تذکر جدی می‌دهیم تا دیگر موجبات اعتراض سایرین فراهم نشود.

رئیس کمیته اخلاق در خصوص صحبت‌هایی که در مورد استفاده مربیان و بازیکنان از جادوگر در لیگ برتر می‌شود، گفت: در زمینه استفاده از جادوگر و رمال مواردی به گوش ما رسیده اما نمی‌توانیم بگوییم جادوگر در فوتبال ما وجود دارد یا نه. از دوستان درخواست داریم اطلاعاتی که در مورد استفاده مربیان یا بازیکنان از جادوگر و رمال دارند را در اختیار کمیته اخلاق قرار دهند.

محمدزاده با بیان اینکه استفاده از جادوگر و رمال خلاف قانون و عرف جامعه است، تاکید کرد: به یکی دو نفر برای استفاده از جادوگر مشکوک هستیم و کمیته اخلاق به صورت غیررسمی و پنهان در حال رصد کردن این موضوع است. کمیته اخلاق به چیزی که باعث لطمه خوردن به آبرو و حیثیت فوتبال ایران شود، رسیدگی جدی خواهد کرد. باز هم می‌گویم استفاده ازنیروهای غیرطبیعی خلاف قانون است و در صورت مشاهده با آن برخورد خواهیم کرد.

وی درباره شایعه استفاده برخی مربیان و بازیکنان به اعتیاد، گفت: در این زمینه چیزی به گوش ما نرسیده است. خواهشم این است که افراد از دامن زدن به این گونه مسائل که یکپارچگی فوتبال ما را برهم می‌زند، دوری کنند. اگر اطلاعاتی در دست‌شان است، در اختیار کمیته اخلاق قرار دهند تا به آن رسیدگی شود.

 




برچسب‌ها:

روشن به جلسه نيامد

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, , 23:16
مديرعامل استقلال مي‌گويد تيمش برابر آرارات بازي نخواهد کرد و آبي‌پوشان فردا به ارمنستان مي‌روند.

 بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با ايسنا، در پاسخ به اين سوال که آيا تيمش نهايتا پنجشنبه به ارمنستان مي‌رود يا نه گفت: فردا به ارمنستان مي‌رويم و شايد يک بازي هم در آنجا انجام دهيم. البته حضور ما در ارمنستان براي اردو نيست بلکه ما براي گرفتن رواديد به اين کشور مي‌رويم. به اين ترتيب ديدار استقلال و آرارات کنسل شد.

 

وي در پاسخ به اين سوال که وضعيت تيمش را چطور ارزيابي مي‌کند، اظهار کرد: همه چيز خوب است و در شرايطي عالي کار را پيش مي‌بريم. به شخصه از وضعيت تيم راضي هستم و فکر مي‌کنم به لحاظ تيمي و نتيجه عملکرد مناسبي داشته‌ايم. البته از اين شرايط تيم ملي راضي نيستم اين تعطيلات زياد مي‌تواند به ضرر ما تمام شود؛ چرا که ما بازيکنان ملي‌پوش زيادي داريم.

مديرعامل استقلال در پايان و در پاسخ به اين سوال که آيا با حسن روشن جلسه‌اش را برگزار کرد يا نه گفت: البته آقاي روشن در جلسه حاضر نشدند و با ساير پيشکسوتان جلسه‌اي داشتيم. ما به دنبال حل مشکلات هستيم و مي‌خواهيم همه دلخوري‌ها و ناراحتي‌ها را برطرف کنيم.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



برچسب‌ها:

رضا حقيقي تمرين کرد، ميثم حسيني به اردو رسيد

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, , 23:16
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز چهارشنبه شانزدهم مهر ماه به جمع سرخپوشان پيوست.

 تمرين نوبت اول سرخپوشان از ساعت 7 صبح امروز چهارشنبه شانزدهم مهر ماه در زمين شماره دو ورزشگاه المپيک برگزار شد که طي آن رضا حقيقي در تمرينات تيمي شرکت کرد. ضمن اينکه قرار است ميثم حسيني نيز از امروز در تمرينات تيم حضور يابد.

به گزارش آي اسپورت و به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، حميد استيلي سرمربي تيم فوتبال راه آهن و سرمربي و بازيکن اسبق سرخپوشان شب گذشته در هتل شايگان محل اقامت سرخپوشان در جزيره کيش حضور يافت و با حميد درخشان، محمود خوردبين، کادر فني و بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس ديدار و گفتگو کرد.
تيم فوتبال راه آهن نيز براي برگزاري اردوي خود در جزيره کيش حضور دارد.
*ميثم حسيني به اردوي سرخپوشان در کيش ملحق شد
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز چهارشنبه شانزدهم مهر ماه به جمع سرخپوشان پيوست.
حميد درخشان پس از ورود ميثم حسيني در اردوي سرخپوشان، با وي به صحبت پرداخت و مقرر شد مدافع پرسپوليس از امروز در تمرينات گروهي تيم شرکت کند.
*رضا حقيقي در تمرين صبح چهارشنبه شرکت کرد
نشست ويژه کادر فني پرسپوليس با حضور حميد درخشان برگزار شد و در ادامه، جلسه ديگري بين کادر فني و بازيکنان تشکيل شد که در آن کليه سوء تفاهمات حل و رضا حقيقي پس از عذرخواهي از نادر باقري و کادر فني به تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس بازگشت.



برچسب‌ها:

بچيروويچ: از هيچ اتهامي نمي‌ترسم

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, , 23:15

سرمربي تيم‌ملي بسکتبال از نايب‌قهرماني تيمش راضي است......




برچسب‌ها:

موويسلويچ سرمربي ملوان شد

  • vahid gholipor soleimani
  • چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, , 23:14
استيون موويسلويچ هدايت تيم ملوان را بر عهده گرفت.

  پس از نتايج ضعيف ملوان با مربيگري نصرت ايراندوست، هيات مديره اين باشگاه امروز تشکيل جلسه داد که خروجي اين جلسه انتخاب استيون موويسلويچ به عنوان سرمربي جديد تيم ملوان بود.

قرار است مجيد صالح مربي سابق استقلال دستيار اول موويسلويچ در ملوان باشد. سيروس محجوب امروز ايراندوست را هم به عنوان مشاور فني خود انتخاب کرده بود.




برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد